آموزش تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ
یکی از مواردی که کاربران باید با آن آشنایی داشته باشند، تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ است. به عبارت دیگر، کاربران فتوکپی شارپ برای پرینت و کپی اسناد در سایزهای مختلف لازم است تا اندازه کاغذ را در کاست دستگاه کپی تغییر دهند. این امر به آنها کمک می کند تا سند را با هر اندازه‌ای که نیاز دارند کپی گرفته و یا چاپ کنند. در بسیاری از دستگاه های کپی، سایزهای کاغذ به صورت پیش‌فرض مشخص بوده و کاربر با توجه به نیاز خود می تواند یکی از آنها را انتخاب کند.

البته برخی از دستگاه ها در تعیین سایز محدودیت‌هایی دارند که باید به آن‌ها توجه کرد. (این موضوع بستگی به اندازه سینی دستگاه دارد). با این حال در هر اندازه‌ای که شما بخواهید سند مورد نظر را پرینت بگیرید و یا کپی کنید باید سایز کاغذ را متناسب با آن انتخاب کنید. امروز در این مطلب برای کسانی که با نحوه تنظیم سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ آشنایی ندارند، نحوه انجام این کار را آموزش می دهیم.

در این صفحه، فیلم آموزش تغییر سایز در فتوکپی شارپ نیز قرار داده شده است و شما می‌توانید در صورت نیاز آن را دانلود کرده و مشاهده نمایید. در ادامه توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه می شود. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فتوکپی شارپ تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ

تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ
فیلم آموزش تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ
در این بخش، فیلم آموزشی در خصوص تغییر اندازه کاغذ در فتوکپی شارپ قرار داده شده است. شما می‌توانید با دانلود این فیلم یا تماشای آنلاین آن، با نحوه تغییر دادن سایز کاغذ آشنا شوید. در فیلم، نحوه کار با دکمه های پنل دستگاه برای تغییر دادن اندازه کاغذ را فرا می‌گیرید. البته توجه داشته باشید، تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ باید متناسب با نوع دستگاه شما انجام شود. شما می توانید با توجه به نوع کاست انتخابی خود از هر سایزی که برای دستگاه شما تعریف شده است استفاده کنید. تغییر سایز کاغذ دستگاه کپی کار دشواری نبوده و شما با یک بار انجام دادن تنظیمات می توانید به راحتی برای دفعات بعدی، سایز کاغذ را تغییر دهید.

نحوه تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ
برای تغییر سایز کاغذ می‌توانید از دو طریق عمل کنید. اگر می خواهید سایز کاغذ را برای پرینت تغییر دهید، این کار از طریق سیستمی که دستگاه به آن متصل است قابل انجام است. از طریق تنظیمات درایور می‌توانید سایز کاغذ را تعیین کنید. اما اگر می‌خواهید از دستگاه برای کپی گرفتن استفاده کنید، باید این کار را از طریق پنل و منوی دستگاه انجام دهید. اولین کار برای تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ این است که دکمه منوی آن را فشار دهید و وارد زبانه تنظیمات سایز کاغذ شوید. در این بخش شما می‌توانید تمامی اندازه های قابل استفاده در هر کاست را مشاهده کنید. با استفاده از دکمه ENTER می‌توانید بین سایزها حرکت کرده و اندازه مورد نظر را تعیین کنید. پس از ست کردن اندازه کاغذ با کاست مورد نظرتان با فشردن دکمه OK تنظیمات را ذخیره کنید.

 

منبع: تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ





:: برچسب‌ها: تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ , نمایندگی فتوکپی شارپ , نمایندگی تعمیر کپی شارپ ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی